Format Surat Tunjuk Sebab

Mohd Zaki Khalidy Syah Bin Umar
PPISMP709PS,
IPG Kampus Tun Abdul Razak,
Kota Samarahan,
Kuching,Sarawak
__________________________________________________________________________


Encik Nik Zul Azhar Bin Nik Hassan,
Ketua Unit Kerohanian,
Jabatan Hal Ehwal Pelajar,
IPG Kampus Tun Abdul Razak,
Kota Samarahan,
Kuching Sarawak.                                 11 Mac 2010

Tuan,

Per: SURAT TUNJUK SEBAB.
Perkara di atas adalah dirujuk.

Sehubungan dangan borang maklumat salah laku pelajar daripada pihak Tuan yang bertarikh 14 Oktober 2010,saya Mohd Zaki Khalidy Syah Bin Umar dari kelas PPISMP709PS ingin menyatakan sebab ketidakhadiran saya pada 14 Oktober 2010 di Pusat Pengajian Islam,IPGKTAR.

2. Saya, Mohd Zaki Khalidy Syah Bin Umar mengaku tidak menghadiri bacaan yasin pada 10 oktober. Hal yang demikian adalah diatas kelewatan saya untuk pulang ke institut kerana telah keluar ke kuching untuk menyelesaikan sesuatu perkara.


3. Saya berharap, penjelasan yang diberikan dapat menjelaskan punca ketidakhadiran saya dan sebarang kekeliruan amatlah dikesali.

Sekian,terima kasih.

Yang benar,


(MOHD ZAKI KHALIDY SYAH BIN UMAR)
PPISMP709PS.

Comments

Popular posts from this blog

Latar Belakang Abraham Maslow

APA ITU PBD?PENTAKSIRAN BILIK DARJAH DI SEKOLAH

BURUNG GAGAK DENGAN TAKAR